Vzgojni načrt je proces, ki se na osnovi spremljave in evalvacije dopolnjuje, nadgrajuje, spreminja.

Oblikovanje vzgojnega načrta šole je tako priložnost za razmišljanje o vrednotah, ki so pomembne za evropski kulturni prostor, za slovensko javno vzgojo in izobraževanje in za lokalno okolje šole.

Hkrati pa je vzgojni načrt tudi priložnost za intenzivnejše vključevanje staršev in učencev v oblikovanje kulture šole. Je vzpodbuda k večji medsebojni povezanosti, dogovarjanju in prevzemanju skupnih odgovornosti.

 

Vzgojitelj je tisti, ki:

  • deluje z namenom,
  • spodbuja,
  • spremlja,
  • obnavlja in poživlja,
  • vodi,
  • priznava in spoštuje edinstvenost in neponovljivost vsakogar,
  • vzgaja za odgovornost in prizadevanje,
  • s svojim zgledom pričuje o vzgojnem delovanju,
  • vse uči vsega.

(Carla Mazzola)

VZGOJNI NAČRT

HIŠNI RED

PRAVILA ŠOLSKEGA REDA

PRAVILA V PODALJŠANEM BIVANJU

NALOGE DEŽURNIH UČENCEV 2018

DEŽURNI UČENCI