Vzgojni načrt je proces, ki se na osnovi spremljave in evalvacije dopolnjuje, nadgrajuje, spreminja.
Oblikovanje vzgojnega načrta šole je tako priložnost za razmišljanje o vrednotah, ki so pomembne za evropski kulturni prostor, za slovensko javno vzgojo in izobraževanje in za lokalno okolje šole.
Hkrati pa je vzgojni načrt tudi priložnost za intenzivnejše vključevanje staršev in učencev v oblikovanje kulture šole. Je vzpodbuda k večji medsebojni povezanosti, dogovarjanju in prevzemanju skupnih odgovornosti.
Vzgojitelj je tisti, ki:
- deluje z namenom,
- spodbuja,
- spremlja,
- obnavlja in poživlja,
- vodi,
- priznava in spoštuje edinstvenost in neponovljivost vsakogar,
- vzgaja za odgovornost in prizadevanje,
- s svojim zgledom pričuje o vzgojnem delovanju,
- vse uči vsega.
(Carla Mazzola)
(Skupno 463 obiskov, današnjih obiskov 1)