Drage učenke, dragi učenci, spoštovani starši,

Na podlagi sklepov Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport  v ponedeljek, 9. novembra, vsi od 1. do 9. razreda pričenjamo s poukom od doma. Ne bo lahko, smo pa prepričani, da nam bo veliko lažje kot preteklo šolsko leto, ko smo takšno situacijo doživeli prvič. Tokrat smo bolje pripravljeni, saj smo gradili na podlagi izkušenj. Z učenci smo na tehniških dnevih pregledali različne možnosti dela, jih tudi preizkusili in utrjevali. Prav tako ste starši razredne stopnje skupaj z računalničarjem pridobili informacije, kako deluje sistem šolanja na daljavo (prijava, vstop v e-učilnico …).

Vsi vemo, da je šolanje na daljavo popolnoma drugačno, zato bomo samo s skupnimi močmi in podporo zmogli izziv, ki je ponovno pred nami.

Če boste naleteli na težave, se po elektronski pošti ali v kanalu obrnite na učitelja, ki poučuje predmet ali pa razrednika, ki vam bo pomagal.

Kako bo delo potekalo, vam bodo natančna navodila dali razredniki oz. učitelji pri svojem predmetu. Preverjanje in ocenjevanje znanja bo potekalo v dogovoru z učitelji in skladno s pravilniki.

Pouk bo potekal tudi preko videokonferenc, urnik le-teh vam bodo sporočili učitelji.

Na tehniških dnevih ste se pogovarjali o tem, kako potekajo videokonference, zato ne pozabite,

Da bo lahko videokonferenca, ki poteka v živo, tekla nemoteno, se je treba držati naslednjih pravil:

  • Prehranjevanje med konferenco ni dovoljeno.
  • Pri prijavi v videokonferenco je treba vpisati pravo ime in priimek učenca.
  • Na konferenco se pripravi kot na pouk v šoli (urejenost, oblačila …).
  • Poskrbi, če je mogoče, da je v okolici čim manj hrupa (izklopi druge naprave v bližini – telefon, TV …).
  • Obvesti druge družinske člane, da boš imel pouk v obliki konference, da te v tem času ne motijo.
  • Če bo na konferenci prisoten še kdo od družinskih članov, o tem obvesti učitelja, ki konferenco vodi.
  • Pravočasno, vsaj 10 min pred konferenco, preveri delovanje mikrofona in kamere.
  • Ob začetku konference imej izklopljeno kamero in mikrofon. Po navodilih učitelja, ki vodi konferenco, boš morda kasneje lahko oboje vključil.
  • Če želiš kaj povedati, to napraviš tako, da v orodju za pogovor (Chat) zaprosiš učitelja za besedo.
  • Ko želiš kaj povedati, počakaj, da ti učitelj da besedo.
  • Če/dokler ne dobiš besede, imej mikrofon izklopljen.
  • Vklopi si klepetalnico (Chat – oblaček v spodnji vrstici) in spremljaj, kaj bo tam zapisano.
  • Med konferenco si ne pišeš sporočil v kakšnem drugem socialnem okolju s prijatelji ali sošolci.
  • Snemanje videokonference brez soglasja učitelja je strogo prepovedano in spada med težje kršitve šolskega reda.

PRI POUKU NA DALJAVO MORAMO UPOŠTEVATI DOLOČENA NAVODILA

  • Pouk obiskujemo redno, po urniku, ne le s prijavo v učilnico, temveč tudi s konkretnim delom v njej.
  • Redno prebiramo e-sporočila, ki nam jih pošilja učitelj (v učilnici, na e-naslovu ter v eAsistentu), na njih vedno odgovorimo, pri tem upoštevamo pravila dopisovanja.
  • V učilnici preberemo in si ogledamo vse, kar je pripravil in objavil učitelj, učno delo opravljamo redno in natančno, v skladu z navodili.
  • Rešujemo domače naloge, dosledno upoštevamo rok za oddajo.
  • Udeležujemo se vseh videokonferenc, saj je prisotnost obvezna. Vstop je omogočen le učencem, ki se vpišejo z imenom in priimkom, ne z vzdevki. Da bo videokonferenca potekala brez zapletov, upoštevamo pravila videokonference.

Če se pojavijo težave, takoj obvestimo učitelja.

Poskrbite, da bo čas, ki je običajno namenjen šoli (velja predvsem za učence predmetne stopnje) tudi namenjen šoli. Popoldanski čas pa naj je namenjen za sprostitvene dejavnosti.

Na pouk na daljavo smo vsi vedno bolj pripravljeni, zavedamo pa se, da  takšen način dela marsikateri družini  povzroča dodatne skrbi in težave, zato si želimo, da bi se vsi skupaj čim prej vrnili nazaj v šolske klopi.

Ostanite zdravi.

(Skupno 219 obiskov, današnjih obiskov 1)